Waar wilt u uw evenement houden?

    Hoeveel personen?

    Wat voor type evenement?

    Proces Commissie Uitbetalingen

    Voor uw gemak werkt NH Hotel Group vanaf nu met het ONYX  CenterSource platform (voorheen bekend als WPS) voor het beheer en uitbetaling van commissies.

    NH HOTEL GROUP EN ONYX CENTERSOURCE BIEDEN PARTNERS EXTRA VOORDELEN

    • Een betrouwbaar en beveiligd B2B intranet, speciaal ontworpen voor hotels en partners.
    • Een eenvoudig factureringsproces via een gebruiksvriendelijk platform.
    • Vlotte betaling van commissies tussen hotels partners.
    • Alle betalingen worden binnen 30 dagen voldaan vanaf het moment dat de factuur is geüpload via het Onyx platform.
    • Commissions Care Center en Onyx Support Service staan klaar voor alle vragen rondom commissie uitbetalingen.

    SERVICE VOOR NIEUWE PARTNERS

    COMMISSIONS CARE CENTER
    via onyx@nh-hotels.com
    voor vragen met betrekking tot:

    • Commissies
    • Status van lopende commissie aanvcragen.

    ONYX SUPPORT SERVICE
    via support@wpsnetwork.com
    Hoofdkantoor: +34 955 03 14 00
    VS: +1 866 53 10 170
    voor vragen met betrekking tot:

    • Het Onyx CenterSource platform.
    • Gebruiksinformatie (bv. registratie en functionaliteiten van het platform)

    Veelgestelde vragen

    • WELK TYPE PARTNER KAN COMMISSIE UITBETALINGEN ONTVANGEN VAN NH HOTEL GROUP?
      Elke partner kan een betaling ontvangen van NH Hotel Group zolang de aanvraag via het vastgestelde proces van het Onyx platform verloopt.
    • ZIJN ER KOSTEN VOOR DEZE SERVICE?
      Deze service is kosteloos.
    • WANNEER ZAL NH HOTEL GROUP BEGINNEN MET COMMISSIE UITBETALINGEN VIA ONYX?
      Vanaf 1 januari 2017 zal NH Hotel Group via Onyx CenterSource commissies uitbetalen voor facturen van evenementen en hotelverblijven.
    • HOE VAAK WORDEN COMMISSIES BETAALD?
      Dit hangt af van de betalingsafspraken met de partner. Tenzij anders aangegeven, worden alle betalingen na de commissie aanvraag binnen 30 dagen gedaan (mits de facturen correct zijn).
    • HOE KAN IK MIJN INFORMATIE UPLOADEN OF BIJWERKEN IN ONYX?
      Wanneer Onyx de opdracht krijgt van NH Hotel Group om een nieuwe partner uit te betalen, wordt een automatische e-mail verzonden naar de partner met het verzoek tot bevestiging van de bedrijfsgegevens. Onyx zal de logingegevens voorzien zodat partners toegang hebben tot het platform www.wpsnetwork.com.
      Hier kan profielinformatie compleet worden gemaakt.
    • WAAR KAN IK CONTROLEREN OF DE BETALING IS VOLDAAN?
      Indien u een 'RecoverPro' partner bent, ga naar: https://agent.ntrans.com
      Indien u een 'Sure Pay' partner bent, ga naar: https://portal.onyxpayments.com/
      Indien u niet tot bovengenoemden behoort, ga naar: www.wpsnetwork.com
    • HOEKAN IK EEN NIET-UITBETAALDE COMMISSIE CLAIMEN?
      Door naar de sectie 'Customer Service Support' te gaan, zie onderaan pagina 2 van de HANDLEIDING COMISSIE UITBETALINGEN.
    • HOE LANG MOET IK WACHTEN TOT IK EEN NIET-UITBETAALDE COMMISSIE KAN CLAIMEN?
      Onyx adviseert om minimaal 45 dagen na de check-out datum te wachten alvorens een claim in te dienen, zodat het gebruikelijke betalingsproces plaats kan vinden.
    • WAAR MOET IK MIJN FACTUREN NAARTOE STUREN?
      Onyx zal de facturen sturen namens het hotel of de partner, waardoor de partner geen facturen meer dietn te sturen naar het postbusadres van NH Hotel Group.
    • WIE KAN IK CONTACTEREN WANNEER IK VRAGEN HEB OVER BETALINGEN, CLAIMS OF TECHNISCHE PROBLEMEN MET HET ONYX PLATFORM?
      Ga naar 'info' in de sectie 'Customer Service Support' (pagina 2 van de Handleiding Commissie Uitbetalingen) voor partners die Onyx al gebruiken.

    Handleiding Commissie Uitbetalingen downloaden

    Proces Commissie Uitbetalingen